Τις τελευταίες μέρες με αφετηρία την συγκέντρωση της ομάδας «ΠΑΙΔΕΙΑ 2015» στα Χανιά και των αντεγκλήσεων που σημειώθηκαν εκεί, σημειώνεται μια προσπάθεια άσκησης πίεσης προς την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ, δήθεν για να τοποθετηθεί επί των γεγονότων, στην ουσία όμως προκειμένου να «δικαιωθεί» με την ευκαιρία αυτήν η κίνηση που είχε οργανώσει την εκδήλωση.
Διευκρινίζουμε λοιπόν ότι ήμασταν και παραμένουμε κάθετα αντίθετοι προς το πλαίσιο, τις εκτιμήσεις και την όλη προσπάθεια της ομάδας και στη διάφανη πρόθεσή της να δικαιολογήσει αποτυχημένες καταστάσεις και ιδεοληψίες που επιχείρησαν τη χειραγώγηση των Πανεπιστημίων και την παράδοσή τους στα ιδιωτικά συμφέροντα.
Η θέση μας αυτή δεν μπορεί να ερμηνευθεί σε καμία περίπτωση ότι είμαστε και εναντίον του διαλόγου. Υπενθυμίζουμε ότι η νεοφιλελεύθερη ιδεολογία και πρακτική είναι εκείνη που μισεί το διάλογο και, όντας στην διακυβέρνηση, επέβαλλε διατάξεις που εξοβέλισαν από την ακαδημαϊκή ζωή και από την όλη εκπαιδευτική λειτουργία τη συμμετοχή και το διάλογο, που είναι το οξυγόνο της Δημοκρατίας.
Όποιος σήμερα θέλει να συμβάλλει στον προβληματισμό για τον εξορθολογισμό και την αναγέννηση της Παιδείας στην Ελλάδα οφείλει να το κάνει με περίσκεψη, χωρίς ματαιόδοξες καμπάνιες, χωρίς προσωπικές πολιτικές, χωρίς προκλήσεις αλλά με επιχειρήματα.
Διευκρινίζουμε λοιπόν ότι ήμασταν και παραμένουμε κάθετα αντίθετοι προς το πλαίσιο, τις εκτιμήσεις και την όλη προσπάθεια της ομάδας και στη διάφανη πρόθεσή της να δικαιολογήσει αποτυχημένες καταστάσεις και ιδεοληψίες που επιχείρησαν τη χειραγώγηση των Πανεπιστημίων και την παράδοσή τους στα ιδιωτικά συμφέροντα.
Η θέση μας αυτή δεν μπορεί να ερμηνευθεί σε καμία περίπτωση ότι είμαστε και εναντίον του διαλόγου. Υπενθυμίζουμε ότι η νεοφιλελεύθερη ιδεολογία και πρακτική είναι εκείνη που μισεί το διάλογο και, όντας στην διακυβέρνηση, επέβαλλε διατάξεις που εξοβέλισαν από την ακαδημαϊκή ζωή και από την όλη εκπαιδευτική λειτουργία τη συμμετοχή και το διάλογο, που είναι το οξυγόνο της Δημοκρατίας.
Όποιος σήμερα θέλει να συμβάλλει στον προβληματισμό για τον εξορθολογισμό και την αναγέννηση της Παιδείας στην Ελλάδα οφείλει να το κάνει με περίσκεψη, χωρίς ματαιόδοξες καμπάνιες, χωρίς προσωπικές πολιτικές, χωρίς προκλήσεις αλλά με επιχειρήματα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου